tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Födelsedag!

Publicerad 2013-05-23 18:07:00 i Happens in my life.

Jaop! Jag fyller år snart, dock får ni inte veta datum förens den dagen, om jag har tid att blogga då! Längtar sjukt mycket, bara några dagar kvar nu! Jag blir 13! ÅKEJ ALLA VIDSKEPLIGA, DO EJ READ DET HÄR: 7 & 13 är mina favoritnummer, så jaoo ♥ Malin, du fyller år samma dag som mig såå, grattis i förskott! Pussssssss! ♥♥♥ hahahah... Aja, gtg, need a dusch. :)
 
 
Edit: Glömde blogga på min födelsedag, men ja, jag fyllde år 27 maj. Jag blev 13 omg! :D
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela