tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Vinterjacka!

Publicerad 2013-10-19 00:55:04 i Happens in my life.

Tjäääänare! Idag har jag köpt en vit/beige vinterjacka. Jag bara älskar den. Den är så sjukt fint. Fanns svarta likadana, men jag hade redan fastnat för den vit/beiga.Så jävla fin. Sen så köpte jag ett par skor, svarta stävelliknande av något som såg ut som läder. Det här är faktiskt första gången jag köpte ett par varma vinterskor på två år. Helt otroligt. Annars brukar mina skor bli typ iskalla. Sen så köpte jag en mascara, världens bästa dessutom ;) Sju par strumpor och trosor där det står såhär Monday, Tuesday o.s.v på. :) Jag är skitnöjd med mina köp idag! Och imorgon, eller idag eftersom hon är över tolv, ska jag köpa vantar! Har en mössa så det behövs inte. :) 
 
Kram.
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela