tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Slutade fan 12:30 idag :D^^

Publicerad 2013-12-17 14:50:00 i Happens in my life.

Tjena babes! Vetnivaaad? Bara för att fiske äger så slutade vi 12:30 idag! Sjuuuuukt najs! Det var fas´ktiskt rätt kul idag, även fast jag höll på att frysa ihjäl. Mina fötter hade frusit, jag skojar inte. Usch, jag var alldeles stel och allting. Juste, en i 9A fick upp en 7kg gädda. Det var sjuktcoolt för den var extremt stor. Okej, kanske inte extremt, men om det hade varit tävling i vem som hade fått upp den största gäddan skulle han utan tvekan vunnit. Jag fick upp en gädda (fick bara upp 1 fisk och det var denna gäddan) som var typ 30-35 cm.. Känns väääldigt liten i jämfört med 7kg gäddan Emil fick upp..............................................
 
Jag kollade igenom en av mina kik konversationer här, blev lite glad..:*
(SJUKT GLAD CHEY). Det är ett täcke jag har över axlarna om ni undra.. ^^
 
 
KRAM PÅ ER <333333
- Malou :*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela