tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Du är den sötaste som finns, du är den finaste jag vet!

Publicerad 2013-12-15 17:27:00 i Happens in my life.

Hej babes.. Jag har inte uppdaterat på länge, men massa skit har hänt och jag har helt enkelt inte orkat. SORRY!
 
Aja.. Elina visade världens bästa låt för mig för nån månad sen, jag bah: 'aaahhhh.' Den är så sjukt underbar. Jovisst, den är sjuuukt gammal, men ändå. Jag länkar den här. 
 
Du är den sötaste som finns, du är den finaste jag vet. Du har allt de där som alla önskar sig! Jag diggar dig. ;)
 
Tänker bara på en person när jag hör den här, men jag vettefan om jag gillar honom, haha.. Det går bara upp och ner så jag har ingen aning.. Maybe in the future it'll all clear up.
 
 
Lite bilder;
'
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela