tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

I came in like a wrecking ball!

Publicerad 2013-09-24 21:12:52 i Happens in my life.

Åh....... Jag fick just reda på att mina orkesterspelningar har förlängts. Vi brukar spela i 1 timme och en kvart, gissa vem som blev överlycklig när hon fick reda på att vi ska spela i 1 timme och 45 minuter framöver, inte jag i alla fall. Helvete. Jag vill verkligen inte. Från klockan 18:15 till 20:00 VARJE JÄVLA ONSDAG! Jag tycker det är nog med 1 timme och en kvart. Stolarna där borta suger verkligen. Ni skulle vetat min rygg efter spelningen. Den gjorde oooont! Aj. Åh, jag vil inte.
 
Jag har funderat ett tag på vilket gymnasium jag ska gå på (säg inte nu astt jag inte behöver det för det är typ tre år kvar, jag gillar att fundera på saker i förväg). Så jag har kommit fram till att antingen ska jag på på Naturvetenskapsprogrammet i Rättvik eller Naturvetenskapsprogrammet i Värmland på en skola som heter Lillerud. JAG. LÄNGTAR. SÅ. MYCKET.
 
VI SLUTADE EN TIMME OCH EN KVART ITDIGARE IDAG, SUG PÅ DEN! MOHAHAHAHAHAHAHAHA!
 
 
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela