tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

FÄRG I HÅRET!

Publicerad 2013-08-19 18:22:49 i Happens in my life.

Hej! Nu har jag fan hårfärg i håret. Ska bli chokladbrunt men känns mer som det blir rödbrunt, hah. Jag hopppas det blir bra! Klockan är 25 minuter över 17 nu, jag ska skölja ur färgen vid 20 i 18. Så, om en kvart alltså. Aja, just nu kollar jag på "Mamma Mia!" men den vill aldrig ladda klart. Så, jag har sett till den biten då Sky kommer in i rummet med brudtärnorna. Om ni undrar vad jag menar med laddar, så kollar jag på swefilmer.se. Åh! Häromdagen kollade jag på "Letters To Juliet". Kan inte säga något annat än att det är en av dem bästa kärleksfilmer jag sett. Love to it. Blev även lite tårar till den, så himla fin! Jag visste att Charlie och Sophie passade, jag visste det! Älskar slutet, så romantiskt men samtidigt roligt. Clumsy Charlie. xD Amanda Seyfried är nog en av dem bästa skådespelare jag vet! Jo juste, såg "Red RIding Hood" häromdagen också. Amanda är huvudrollen i den också och jag måste säga, den filmen var fantastisk.
 
Kram
- Malou
Amanda Seyfried och Meryl Steep i Mamma Mia!
 
Amanda Seyfried i Red Riding Hood.
 
Amanda Seyfried i Letters To Juliet.
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela