tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Sjukt. Grym. Dag.

Publicerad 2013-09-11 20:26:00 i Happens in my life.

Vi hade Bjurs-Vm idag på skolan. Det var grymt. På Bjurs- Vm ska man klä ut sig till nåt som klassen bestämmer vad man ska vara. VI var militärer, för vi är så sjukt grymma. ;) I alla fall, på det här då är det flera olika stationer. Jag kan räkna upp alla HÄR
Diskuss (man ska kasta en skiva och den ska komma så nära en pinne som möjligt, tror det var så iaf).
Höjdhopp.
Länghopp.
Plankgång (två stycken ska spänna fast sina fötter på två plankor, sen så ska dem gå en bana och försöka få en bra tid).
Spjut.
60 meter.
Kula.
Bollgrejs (det var någonting,. men kommer inte på namnet. Man skulle i alla fall kasta en boll med ett snöre på över en linje, sen skulle man kasta en till boll och se till så att den kom så nära som möjligt).
Stövelsparkning (man sätter på en alldeles för stor stövel på foten och ska spraka den så långt som möjligt).
Häcklöpning.
Skolvarvet (man skulle springa en viss bana på skolgården).
Jag var med på längd och 60 meter. Men åååh, jag har haft så sjukt kul idag! Jag struntar i ifall vi inte vann ett enda pris, det som räknas är ju att man har roligt, eller hur? Längtar tills nåsta år, då ska vi nog komma på mucket bättre utklädnander. Klass 7A var såna här Minioner från Dumma Mej. De vann priset för bästa utklädnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela