tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!!!!!!!!! ALDRIG VARIT LYCKLIGARE!

Publicerad 2013-09-29 20:18:00 i Happens in my life.

JAG ÄSKAR MITT LIV! MITT LIV ÄR KOMPLETT NU! Varför får ni veta i framtiden, för jag har liksom inte fått det som gör mig så jävla lycklig än, men jag får det om en vecka, två veckor, så ni får se dåå! ÅÅÅH, ÄR SÅ JÄVLA GLAD! NI SKA SE MITT LEENDE NU!!!!
 
Kram
- EN ÖVERLYCKLIG Malou.
 
Mobba inte hur jag ser ut, jag är trött och har inge smink på mig! MEN DET SKITER JAG I FÖR NU ÄR JAG SÅ JÄVLA LYCKLIG SÅ DET INTE ÄR SANT!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela