tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Jag vet att du får mig att gå ensam.

Publicerad 2013-09-19 10:20:17 i Happens in my life.

Jag har nu en vuxen mamma katt och tre kattungar bredvid mig. De är så sjukt gulliga. En av de vita (kommer en bild här nedanför) kurrar som fan och har gjort det i säkert en kvart. Jaha. Nu gick Sessan (mamman). Tråkiga katt. De här kattungarna är snart 8 veckor gamla. Imorgon tror jag. Sen så tror vi att Sessan ska få kattungar igen. Ifall ni undrar varför en av kattungarna är svart är för att pappan är svart. Vi har två vita och två svarta, men den ena svarta vär inte här nu. Kattungarna heter Diesel (en vit som är min), Pip (en vit), Saga (min brorsas katt, den som inte var här) och Lizzie eller Lizzy som mamma vill kalla den (Lizzie är mammas katt).
 
 
[Webcam suger verkligen]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela