tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Träningsvärk & ett litet test.

Publicerad 2013-09-12 22:22:00 i Annat skit.

Jag dör. Mina ben. Jag kan inte ens böja ut dom helt. Det gör så fruktansvärt ont så det är inte sant. Jag kan knappt gå, eller jo, jag kan gå, men jag haltar, typ. Åh, det här suger. 
 
Nog om det, här är ett litet test neranför:

SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca näsan än tungan ? – Tungan.
2. Vara seriös än rolig ? – Rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk ? - Röd.. Grön låter som rutten..
4. Brinna upp eller drunkna ? –  Drunka, brinna låter mer smärtsamt.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar, lätt?

SVARA ÄRLIGT:

1. Är du kär i nån ? – Nää.
2. Sol eller måne ? – Både och.
3. Vinter eller höst ? – Jag väljer nog båda här.
4. Vänster eller höger ? – Höger.
5. Soligt eller regn ? – Soligt. Men ibland kan regn vara skönt.
6. Vaniljglass eller chokladglass ? - Båda är goda, men chokladglass är nog godare!

     

OM DIG :
1. Hur mycket är klockan just nu ? – 21:55
2. Fullständiga namn ? - Malou Emma Skoglund.
3. Vart vill du bo ? - London och Gold Coast, 
4. Hur många barn vill du ha ?- 2-3 kanske.
5. Vill du gifta dig ? – Ja, det vill jag verkligen. Men jag vill att det sa vara den rätta.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – Båda.
7. Har du ätit sushi ? – Nej.
8. Lyssnar du på nu ? – Alice Cooper - Poison.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 kanske, men jah äter inte flingor.
10. Humör ? - Bra antar jag.

11. Är du en tidsperson? Jag vill alltid vara i tid, emn jag är en tidsoptimist. hehe..

12. Gillar du att fest? Har aldrig varit på nån.

     

HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? – Nej.
2. Sjungit ? - Ja, det har jag :D
3. Blivit kramad ? – Osäker.. Tror det.
4. Känt dig fånig ? – Skojar du eller? Ja..
5. Saknat någon ? –  Vem gör inte?
6. Dansat galet ? – Nej.
7. Klippt håret ? – Naj.
8. Gråtit ? – Nope.
9. Ljugit ? – Ja, fast på låtsas, man såg att jag ljög och det var meningen.
10. Blivit kysst ? - No.

 

 GREJER :


1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - Nej, och tur är väl de?
2. har du en hund ? – Nej, men min kusin har två som jag älskar grymt mycket-
3. sover du helst sj eller med någon ? - Både och, men det är alltid roligare att sova med någon!
4. tror du på spöken ? Ja.. Booooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela