tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

GÖTEBORG, VI ÄLSKAR DIG!

Publicerad 2013-07-14 22:03:00 i Happens in my life.

Åh, herregud. Åkte i sex jävla timmar, kanske mer eller mindre, för att att komma hit till Göteborg. Men det var fan värt det, har haft så jävla kul idag. Först när vi kom hit sprang jag och Elina runt och letade efter en restaurang. Meeen.. vi hittade ingen. Så då gick vi till fanträffen istället. Vi såg lite av showen, fast vi stod typ längst bak så vi såg knappt någonting. Sen när showen var slut såg Elina en kompis till henne vi skulle träffa där, Hampus, så vi sprang fram till honom och snackade ett tag. Sen efter ett tag kom Hannes, Elinas pojkvän, så det blev shiet kuul! :D Så vi var med dem en stund i början där och sedan gick vi iväg från varandra och kollade lite och letade efter Alex eller Jimmy eller vem det nu var vi letade efter.. Aa.. Vi kände oss lite dissade av Hannes och Hampus och jag tror dem kände sig dissade av oss, haha.. Sen gick jag och Elina för att hitta något att äta igen, men åt vi något?Nej, förfan. Sen när vi kom tillbaks var vi med Hampus och Hannes igen. Vi hade så sjukt roligt, spola tillbaks tiden tack<3
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela