tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

So I'm singing you a happy song, just to cheer you up, I know how it sucks.

Publicerad 2013-07-11 00:07:00 i Happens in my life.

Som de flesta vet som är Jordan Jansen & The Janoskians mina nya idoler. Men nu finns det en tjej som är bästa vän (tror jag) med Jordan. Hon heter Connie Talbot. Ni borde söka på henne på youtube. Hon är hur duktig som helst. Som ni ser i titeln, det är en låt som hon har gjort. Den heter "Happy Song - Connie Talbot (with Jordan Jansen)".  Den är så himla bra. Den gör mig glad (tror det är meningen också) och aaah. Hon är så himla duktig OCH hon är 12. Jag TROR hon är 1 år yngre än mig. SUPER.
 
 
På söndag åker jag till Göteborg! Jag och min bästa vän ska dit på Rackartygarnas fanträff. Alltså.. Elina (hon som jag ska åka med dit) ska på fanträffen för att det är hennes idoler. Jag ska bara dit för att vi ska göra massa kul ihop efteråt. OCH för att jag tror att det kommer bli kul på fanträffen. Sedan efter fanträffen ska vi göra nåt? haha. Men vi ska bada mycket. På fanträffen ska vi även träffa Elinas pojkvän (woohoo för henne :D). Sen när vi är borta i Göteborg ska vi ner till Blekinge. Omg, de här åtta dagarna kommer äga! Sen typ en vecka efter det ska jag till Värmland. Det här kommer bli det bästa sommarlovet någonsin, det kan jag lova! Jag har aldrig varit i Göteborg.. eller Blekinge för den delen. Så det ska bli skitkul. Oh, juste! På måndagen efter fanträffen ska jag och Elina på Liseberg. Wihooo! :D OHMYGOD vad jag längtar! #LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR
 
Så om man räknar ihop var jag varit och var jag kommer åka så har jag varit i Solna och Stockholm hitills. Sen kommer jag åka till Göteborg, Blekinge och Värmland. Så då har jag varit på fem ställen i Sverige på bara den här våren och den här sommaren. Jag tycker det är mycket, för jag brukar inte resa mycket. :D
 
Kram
- Malou ♥♥♥♥♥♥♥
(HAHAHAHAHA, INTE MENINGEN ATT JAG SKA VARA FIN PÅ BILDERNA! HAHAHA)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela