tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Jordan Jansen/The Janoskians!

Publicerad 2013-07-04 15:45:03 i Happens in my life.

Omg, upptäckte den här sötisen idag genom att han (HAN! Jordan alltså) började följa mig på twitter utan att jag ens följde honom. Han hade den här lilla ikonen uppe i hörnet som betyder att 'den här personen är känd' typ, för att den har så många följare. Så jag gick in på hans profil och det står "Australian Singer/Songwriter" plus lite till, så jag söker upp honom på youtube. Herregud, hans röst! Helt underbar. Och han BÖRJADE följa MIG?! Jag dööör. Dessutom fick jättemånga nya följare igår för att jag skrev "♥ One Direction ♥ The Janoskians. ♥ ♥ Those ten idiots I fell in love with. ♥" i min bio. Har lite mere jag har skrivit, men det kan ni kolla upp själva. Men jag fick fler följare av Jonaskinators. Älskar The Janoskians, de är helt jävla sjuka. Så jävla roliga, jag älskar dem. Och ni som inte vet vilka de är så skriver de i sin bio på twitter "NotABoyBand", så de är inte ett boyband/pojkband. Oki? Förstått? Bra.  Ni borde kolla på dem, om man inte vetvad de gör så blir man helt jävla chockad när man ser vad de gör. Som tur lärde jag mig att de var så konstiga för ett ganska långt tag sen. Det roliga med Jordan och Janoskians är att de alla kommer från Australien. Weyy! Men kolla upp Jordan Jansen och The Janoskians, ni kommer inte ångra er! :)♥
 
 
The Janoskians ♥
Jordan Jansen ♥
 
Kram
- Malou
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela