tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

GÖTEBORG FFS!

Publicerad 2013-07-12 22:20:00 i Happens in my life.

Hej alla. Tänkte bara uppdatera att jag blir med till Göteborg, så det äger. Ska bli så förjävla kul. Men.. Jag tror jag och Elina kommer bli utmobbade för våren dialekt. Den är ju så vöcker. Så äre nån i Göteborg som känner för att träffas ska jag och Elina till Liseberg på TISDAGEN istället nu. Vi skulle egentligen dit på måndagen, men då ville vi gå på stan i Göteborg istället. Måste ju passa på när man har chansen. :D Åh, hotellet. Det verkar vara värsta lyxigt. Det har två poler, en på taket (som är den enda jag vet vart den är) som är i glas. Den går ut över kanten lite också, och eftersom den är i glas ser man RAKT NER TILL MARKEN. WTF. JAG KOMMER DÖ. JAG ÄR HÖJDRÄDD. :s Men ah, nu ska jag gå och packa, byye!
 
 
Nu, typ 2 timmar senare:
Jag har packat nästan packat klart nu. Lite kvar bara, dator, smink, laddare och sånt där :)
 
Detta är då hotellet vi ska bo på.
Dessa personer ska vi på fanträff med. RACKARTYGARNA, Elina älskar dem.
Antar att här är lite av Göteborg, har ju aldrig varit där så jag vet inte. Ser förjävlans vackert ut iaf. ♥
 
 
Kram
- Malou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela