tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Dreams of para-para-paradise!

Publicerad 2013-07-03 14:07:54 i Happens in my life.

Hej! Nu har jag inte varit aktiv på vääääldigt länge, men aja. Fick sommarlov den 13 juni. Najs! Så jag har haft sommarlov lite mindre än en månad nurå. Till hösten börjar jag i sjuan och får gå i 7B. Det blir bara två klasser av 7:orna i höst. Det blir alltså bara 7A och 7B. Fast 8:orna och 9:orna har ju 8A, 8B, 8C och 9A, 9B och 9C. Men, nog om det. Idag ska jag till Bingsjö, det ska bli kul. Inte för att jag är bra på att dansa, och inte för att jag tänker det då, men ändå. Nån mer osm ska dit, förresten? Jag ska frossa ihjäl mig på varm oboy idag för jag har sjukt ont i magen och ryggen. Tänker ligga i sängen och slappa tills vi ska åka ikväll. Tror jag dör snart. 
 
Vecka 29, tror jag, ska jag till Värmland och hälsa på mina släktingar. Har inte sett dem på 1 år nu. Och en av dem har jag faktiskt inte sett på över 4 år. Saknar henne grymt. Sist jag såg henne var hon tolv, nu är hon 16. Herreguuu. Det här ska bli så kul!
 
 
Lite(mycket, seriöst) låttips för jag är så bäst. :D

Älskar den här låten, så jävla underbar.
 
How to chill a coke in just one second.
Det här är så jävla coolt.
 
Teenagers - My Chemical Romance.
Hittade den här låten idag! Den äger ju, ahaha.
 
Simple Plan - No Love.
Den här låten är så vacker.
 
The Janoskians - Set This World On Fire.
Åh, jag älskar dem här killarna. De är helt underbara och har helt underbara sångröster. ♥
 
Avicii - Wake Me Up.
Avicii's nya låt. Älskar den. Han är grym.
 
Maddi Jane - Price Tag (cover).
Hon är grym. Egentligen är det Jessie J som sjunger den, men Maddi är helt underbar.
 
 
Och en länk till One Directions trailer  :D 'Cuz I'm so nice to Directioners and I love 'em eheheheheheheeheheheeheheheheheheehe;)
 
One Direction - Trailer - This Is Us.
 
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Kram
- Malou
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela