tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

BFF TEST.

Publicerad 2013-07-05 08:00:00 i Happens in my life.

  1. Your Best Friend’s name. Introduce her/him
  2. Their Characteristic Traits.
  3. Long-Distance or close-distance.
  4. What you do with your best friend when you hang out.
  5. Common Interest.
  6. Different Interest
  7. Recall any fights you’ve had.
  8. Best Memory.
  9. A letter to your best friend.
  10. A picture of you and your best friend
 
1. Min bästa vän heter Elina. Hon är äldre än mig, 13, ungefär två månader äldre än mig. Jag kallar henne Belina, Flelina & Flina, för hon kallar mig Balou, men annars så kallas hon ingenting vad jag vet. Jag kände henne lite i förskolan, men lärde känna henne riktigt sommaren 2011. Så nu i juli/augusti har vi varit bästavänner i två år.
 
2. Hon är väldigt barnslig och omogen. Fast, det är jag också så vi passar väl. Hon är ganska så teknisk, mer än mig i alla fall.
 
3. Eh, close-distance vad nu det är på svenska. Antar att det menar hur nära man är som kompis? Eller är det hur nära man bor? Om det är hur nära man bor så är det ju inte direkt close-distance i det faktum att jag bor 8 kilometer ifrån henne. Men om det menar hur bra vänner man är så är vi riiiiktigt tajta.
 
4. Vi sitter vid datorn, badar, cyklar runt på byn om vi är hos henne. Slappar, har kul, pratar, en massa.
 
5. Intressen som vi båda har är väl.. datorer antar jag. Jag kommer inte på så mycket mer, men om du, Elina, ser det här skriv då om du kommer på något mer.
 
6. Olika intressen, well. Hon gillar filma och så.. Vilket inte är riktigt min stil. Däremot gillar jag fotboll som hon hatar, yay. Hahha. Sen så är det ju mycket mer som jag inte kommer på just nu.
 
7.Vi har väl haft små fighter, men de flesta har knappt varit nåt så jag kommer inte ens ihåg varför vi bråkat och vad vi bråkade över.
 
8. Måste väl varit Valborg eller när vi var till Aqua Nova och såg "Fabian". På Valborg var vi i Österå, en plats nära mig. Och vi hade sjukt kul. Och Aqua Nova, faaan vad kul vi hade. Herreguud.
 
9. Till Elina, jag hoppas vi aldrig blir ovänner eller slutar va med varandra. Jag vill att du ska må bra hela tiden och att när du mår dåligt, då ska jag finnas här för dig. Vi har alltid kul och vi skrattar alltid med varandra. Och som vi har pratat om det här, du ska följa med till London när jag flyttar dit om typ 10 år, för det har jag lovat dig. Jag älskar dig Elina, vad som än händer.
 
10. Det här fotot är weird, menmen. Klaga inte på kvalitén, det är webcam.
Ja, vi är weird.
 
Kram
- Malou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela