tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

TJEJ - TEST.

Publicerad 2013-01-24 21:01:00 i Annat skit.

DU
Ålder? 13 i maj :)
Längd? 154-156 cm kanske :)
Favortit mat? Kyckling, tacos eller pannkaka :)
Syskon? Japp, fyra stycken.
Hårfärg? Broooown babyyyy
Ögonfärg? Blå :)
VÄNNER
Har du många vänner? Äh.. orkar inte räkna xd Men, ja, det har jag :D (y)
Bästis? Elina och Lisa babyyy <3333333
Killkompisar? Tony, Mika, Magnus, Simon, Robin, Hugo, m.m :)
Något problem med någon kompis? Nej, inte vad jag vet.
Populär? Nope :)
KÄRLEK
Singel eller förhållande? Singel <3
Hur ska din drömpartner vara? Snäll, lojal, artig, m.m :) 
Vad skulle du föredra gift eller sambo? GIFT <3
Varit i förhållande? Ja xd
Om över ett Ja: Något seriöst förhållande? OSERIÖST SOM FAN :D
Pussat någon? Nope.
Kysst någon? Nope.
Hånglat? Nej.
Strulat? Nä.
Haft sex? Ne.
Gått på dejt? Naj.
Något kärleksproblem? Olyckligt kär, har varit </3
Något fint kärleksminne? Naj :D
Min partner ska vara/är brunett,blondin,rödhårig,mörkhårig? Brunett eller blondin.
SKOLA
Vilken klass? 6:an ;)
Favorit ämnen? Musik och idrott.
Ämnen du hatar? SO och NO.
Är skolmaten god? Njaae, ibland.
Hur går det i skolan? Bra, tror jag väl.
Något problem där? Nejj.
ÖVRIGT
Sminkar du dig? Japp.
Eyeliner eller mascara? Mascara.
Läppstift eller läppglans? Läppglans.
Rouge eller solpuder? Solpuder.
Fjortis/Emo/Punkare eller Något annat? Inget.
Har du piercing? Japp.
Om över ett Ja: Vart? I öronen.
Tatuering? Nej.
Om över ett Ja: Vart? -
Drömresa? Paris, Thailand, London, Irland.
Om du skulle skaffa familj, hur många barn? 2-3. :)
Skidsemester eller solsemester? SOLSEMESTER, ALLTID :D
Julafton eller födelsedag? Julafton.. Mycket mysigare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela