tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Test skiiieet :D

Publicerad 2013-01-24 21:42:00 i Annat skit.

Allmänt test 1

Hur bor du: I skogen, ute i ingenstans :D
Brukar du komma i tid: Ja.
Kan du laga mat: Nejj..
Vad jobbar du med/pluggar du: Skolan..
Vad har du på dig just nu: En tjocktröja, linne, fotbollsstrumpor, mjukisbyxor och underkläder.
Har du någon fobi: Ja. Klaustrofobi, höjdrädd och höjdrädd.
Hade du en bra kväll igår: Japp.
Vilket är ditt senaste inköp: Cola och chocklad..
Din favoritdryck på morgonen: Ingen? xd
Var fick du dina senaste pengar ifrån: PAPPA :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej.
Vad hade du sönder senast: Minns inte.. xd
Vem snackade du med senast: Elina <3
Varm favoritdricka: Oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Eeeh, typ alltid. Så jag vet inte..
Saknar du någon just nu: Ja.. 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Störa mig när jag försöker jobba, vara irriterande.. och ja..

Någon jag stör mig på: Tony :D

Intressen: Fotboll <3
senaste person du kramade: Rebecka K. :)

Senaste person du ringde: Ehmm.. Elina? :)
Senaste person som ringde dig: Elina :)
Vad drack du senast: Trockadero :)
Vill du ha barn: Ja, det tror jag väl.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jupp.
Är du sugen på något nu: Oboy xd
Använder du hudkräm: Njaa, bara ibland.
Attraheras du av män med skägg: Nej? ;o
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv.
Brukar du baka: Nää.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja. <3
Vilken låt lyssnade du senast på: Uncover - Zara Larsson.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Mycket.
Har du pengar på mobilen: Ja.

 

 
 
 

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan, helvete.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:05
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej :D
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder, smink, massor :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.. tror det.
Vad åt du till middag senast? Fisk ;o
Kan du vissla? Ja.
Tittade du på tecknat när du var liten? Men jaaa! :D
Äger du några popband t-shirts? Nope.
Pratar du några andra språk? Engelska och franska lite grann.
Har du gråtit offentligt? Ja ;o
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, en piercing i läppen.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och cola.
Vad har du för väder? Snö och svinkallt :(

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13 babyyy.
Tror du på liv på andra planeter? Nä.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag ska finna ett sätt att må bättre, att jag ska kunna lyfta mig upp igen.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NAJ!
Tycker du om att krama folk? Ja :)
Äger du en digitalkamera? Mm.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingaa.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, väldigt mycket.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej..
Är du mörkrädd? JA!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, -.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela