tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

DAGENS -

Publicerad 2013-01-25 21:29:03 i Annat skit.

5 Hiss och Diss;
Hiss-
1. Slutar skolan för helgen.
2. Var med mina gamla kompisar.
3. Va med Elina nu på kvällen.
4. Ska färga håret. :D
5. DET ÄR FREDAG! <3
 

Diss-
1. Skolan.
2. Vakna tidigt. -.-
3. Tråkigaste ämnena på hela veckan.
4. Tove och Emma stack hem tidigare. :(
5. Åkte hem från Elina. :(
 

Dagens låtar -
 
Zara Larsson - Uncover.
 
Foster The People - Pumped Up Kicks.
 
Dagens bilder -
Och...
Denna. :)
 
Dagens citat -
Jag har en sjukdom. Den heter hjärnlösofobi. - Elina Hagberg.
 
Dagens roligaste -
HAHAH! Det måste varit när jag och Ida A. skulle gå till konsum. Åh fyfan vad vi garva. Och när jag dampa på Madde, mahahaha. xD 
 
 
Kram
- Malou.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela