tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Låt tips mina vänner!

Publicerad 2013-02-04 21:07:00 i Happens in my life.

Som rubriken lyder tänker jag tipsa om några låtar.
 
Den första, en låt som jag hörde talas om idag, otroligt bra.
 
Make Me Fall - Nina Nesbitt.
 
OCH:
 
Living in America - The Sounds.
 
OCH SÅKLART:
 
Jag finns kvar - Skattkammarplaneten aka Jimmy Jansson.
 
Den sista är så otroligt bra. ^^
Fast det är ju dem andra som jag skrev upp också. :) 
Aja, jag önskar er en riktigt bra vecka och ursäktar mig för min dåliga uppdatering. 
Hejdå!
 
Kram
- Malou.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela