tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Elina!

Publicerad 2013-02-05 16:15:28 i Happens in my life.

Hejj! Idag är Elina här. Hon är rätt tråkig idag. Hon sitter bara och pillar med sin mobil, eller sitter här, vid min dator. Fast det är väl typ bara det som vi gör när vi är hemma hos mig, eftersom jag bor som jag bor. Vi lyssnar på Mellony.. De som vet vem Mellony är vet att vissa av hans låtar kan vara lite.. ja.. Kan länka två låtar med honom här nere. Men hans låtar är så fett sköna! Hade inte så mycket att säga idag, men vi ses väl. Hejdå!
 
 
 
Mellony - Syn på sex.
 
Mellony - Med brudar jag leker.
 
 
Kram
- Malou.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela