tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Känn en doft av kärleken!

Publicerad 2013-04-22 15:12:00 i Happens in my life.

Åh herre. Jag såg världens snyggaste kille på vägen hem med taxin idag. Han var så -gaaaaaah- snygg. Blond. Blåa ögon, tror jag. Han skulle åka cross i sandfältet med sina kompisar. Hans kompisar var också snygga. Men de var brunetter. För er som inte vet (som typ ingen vet förutom Elina) är sandfältet ett fält med sand typ 200-300 meter ifrån mig. Fast den där killen.. Han var typ i 19-20 års åldern.. Haha. Men snygg var han! Ska kanske åka dit med cykeln och kolla på dem sen, hehe. ^^ Stalker här! Bye bye. 
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela