tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

JUSTIN BIEBER! <333

Publicerad 2013-04-23 20:14:00 i Happens in my life.

Jag hatar min kompis just nu. Så jävla avundsjuk! Hon var på Justin Biebers första konsert någonsin i Sverige igår. Jag dör. Jag älskar honom, så himla mycket. Hon visade massa bilder och videos för oss. När hon sa att han tog av sig tröjan, nästan alla tjejer bara "Aaah, guud, ooooh!" Vi fangirlade som fan. Hon fick en jättebra bild på honom och alla tjejer ba: "Aaaaa asså oåååh, jag hatar dig!" för vi så himla avundsjuka. Hon stod typ 2-3 meter från scenen och hon fick känna på hans f*cking linne! Jag döör. Åh herregud. #DIE'HARD'ON'THE'FLOOR'BECAUSE'I'LOVE'HIM'SO'JÄVLA'MUCH.
 
Justin Bieber - All Around The World (Akustisk.)
 
KRAM
- EN JUSTIN BIEBER BELIEBER SOM ÄLSKAR HAN OCH VILL GÅ PÅ HANS KONSERT Malou.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela