tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Welcome.

Publicerad 2012-11-11 20:16:00 i Happens in my life.

Ja. Vad ska man säga? Jag har påbörjat en ny blogg, av bara en anledning. Att jag ska kunna skriva av mig om mina känslor och sånt. Rent utsagt mår jag skit just nu. Jag skulle bara vilja spy på en viss person som gör så jag mår såhär. Fyfan vad han/hon har gjort mitt liv till ett elende på sistonde. Dessutom, så är ju inte vissa av mina klasskamrater att skryta om. Vi har den mest stökigaste klassen på hela mellanstadiet, och ändå är 4:orna 31 stycken. Oh vi i 6:an är 22 st. Vi har 2-4 killar i klassen som verkligen inte kan hålla käften. Ni ska bara veta vår lärare när hon är arg, fyfan, rent utsagt! Hennes röst kan gå från normal till en väldigt djup och skrikig mans röst, med djup menar jag mörk. Dessutom får vi läxor hela tiden av henne, vi ska nu plugga in fakta om förr i tiden, för vi ska ha prov varenda jävla vecka i fyra veckor nu. Usch fyfan vad skolan suger ibland.

 

 

Ja, jag tänkte at ni kanske ville lära känna mig lite bättre dårå:

 

Jag heter då MalouJag är 12 år gammal ( But I will turn thirteen in some months;) ). Jag älskar att lyssna på musik, typ det ända jag gör vid datorn, + facebook och twitter. Mina intressen är väl inte särskilt stora, mina intressen är fotboll och sjunga, woow. Och jag suger på att skriva om mig själv. Jaja, jag älskar att vara med kompisar. Bor ju mitt ute i ingenstans, så det är inte så konstigt, har nästan 1 MIL till skolan. Okej, det är inte så långt egentligen. Jag bor mitt i skogen, så alla vet. Vet ni, jag får jullov om lite exakt 6 veckor! Wihii! :D 

Jag har 4 syskon. Två som är tvillingar, och två andra. 

Robin; 14 år, två år äldre än mig. Ända i familjen förutom jag + föräldrar som bor hemma.

Alexandra & Josefine; Tvillingparet här då. Dom är 17 år, fem år äldre än mig. Har flyttat hemifrån med storasyster.

Caroline; 20 år, åtta år äldre än mig. Har flyttat hemifrån med tvillingparet. Såklart är det hon som äger lägenheten.

 

Nu har ni kanske fått lära känna mig bättre, jag vet inte. Dom som redan känner mig vet nu redan kanske det här.

 

 

(Bjussar på en bild på mig hos min kusin för 2 år sedan med hundar och allt.)

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2012-11-11 20:16:45

Lycka till med din nya blogg!

Postat av: Paprika

Publicerad 2012-12-07 19:53:03

Min små hundisar :)

Svar: Ja, Gunnel och Pricken (:<3
Malou Skoglund

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela