tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

They will just be jealous of us.

Publicerad 2012-11-13 15:35:00 i Happens in my life.

Tjo! Idag har jag var i skolan. Som vanligt.. Vi hade en jävligt bra dag idag. Vi hade mitt favorit ämne, musik. Dagen började väl dåligt med att jag fick vänta på bussen i tjugo minuter, som jag gör varje tisdag. Jag åker buss varenda tisdag, för vi ska till en annan skola då för vi ska ha språk och musik i den skolan. Musik gick as bra! (; Jag håller på att träna in en melodi på pianot. Visst, jag kan den redan utantill, men jag tränar ändå. Min musik lärare Anders ska hjälpa mig lära mig hela låten (Kan bara refrängen). Låten heter Right Here Waiting (klicka på länken för att komma till låten). Och jag kan bara refrängen, men Anders har lovat att hjälpa mig lära mig spela resten av låten. Sen fick vi ingen idrott idag (vilket är mitt favorit ämne också -.-'). Men vi fick göra en annan sak, vi hade vunnit en sån här ´Bokprat` grej. Det skulle komma en kvinna och prata med oss om böcker. Hon hade fem exemplar som hon pratade om. Det var faktiskt roligt, men den boken jag nog tyckte verkade mest spännande hette 'Miss Peregrines hem för besynnerliga barn' (klicka på länken för att se hur boken ser ut och läsa handlingen, det går även att provläsa.) så jag gick ner till bibloteket efter maten och lånade den. Och jag har börjat läsa den, och den är helt otroligt bra, även fast jag bara är i början. Ifall ni vill ha nåt att läsa rekomenderar jag verkligen den! Det är en serie, berättade även den där kvinnan vid namn Helena, men det var bara den första boken i serien, och det var den ända som kommit ut. Så det var väl lite dåligt, men jag längtar tills nästa bok kommer ut. Sen så har jag väl inte gjort så mycket mer än att tränat till talangjakten + sista lektionen. Imorgon slutar jag tio över tolv, BÄST ASSÅ. 
 
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela