tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Jag bara älskar att göra sånt här.

Publicerad 2012-11-12 19:01:00 i Annat skit.

Favoritgodis: Chocklad all the way baby!
Musik just nu:
 I'm yours - Jason Mraz.
Vad sa du senast:
 ``Mamma vet du? Jag är bäst.´´
Sommarplaner:
 Jadu..
Hur många kuddar sover du med:
 Tre, oftast två.
Favoritväder:
 Varmt och soligt.
Morgon- eller nattmänniska:
 Nattmänniska!
Sparare eller slösare:
 Sparare.
Har du några homosexuella vänner:
 Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: 
Ja, det tror jag.
Ser du på kärleken som ett misstag:
 Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
 Två eller tre.
Bio eller promenad:
 Det beror på vilket humör jag är på.
Stjärntecken? 
Tvillingarna.
Rädd för insekter?
 Ja, usch!
Äckligaste insekten:
 Spindlar! Fyfan.
Största svaghet:
 Jag har för mycket krav på mig själv.
Det här är jag bra på:
 Spela tvärflöjt, faktiskt.
Bästa bok?
 Åh, den var lätt. Rör Mig Inte heter den :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna flyga.
Vad vill du jobba som? 
Veteriär.
Chips, morötter eller godis?
Chips.
Pizza eller hamburgare?
 Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
 Jag tänker pierca mig i läppen och kanske tatuera mig någonstans, det vet jag inte riktigt än.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? 
Nej, fyfan! Jag och min höjdskräck.
Är du rädd för blod?
 Nejdå.
Anser du att du är stark?
 Ibland.
Brukar du sola? 
Nej, har hänt någon gång.
Använder du knark?
 Dum eller?
Kaffe, te eller inget?
 Inget.
Har du en besatthet?
 Jag är nyfiken i allt och inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela