tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

I know that you are something special. To you I'd be always faithful.

Publicerad 2012-11-15 21:43:00 i Happens in my life.

Puh! Öppet hus avklarat! Det, ägde! När jag skulle uppträda på talangjakten så var jag hur jävla nervös som helst! Men det lättade i slutet. När jag tittade upp under numret (Som jag gjorde) så satt jättemånga och viftade med händerna i luften eller vad man ska säga. Sen, senare på dagen fick jag reda på att jätte många var nära på att börja gråta. Jag blev så rörd, när jag fick höra detta! Ja, så hade vi öppet hus så klart. Det roligaste var väl när Malek (eller Malik?) kom och skulle lära oss och spela bongotrumma (tror det var en sådan i alla fall). Sedan efter det satt jag nere vid loppis och hjälpte till med försäljningen. Jag höll på att garva ihjäl mig med Lucas (kompis). Jag fick värsta skrattattacken och våran lärare A-B kom då och Lucas sa till henne ´Malou är sjuk i huvudet`. Konstigt nog svarade A-B ´Ja` vilket fick mig att garva ännu mer. Men vi fick nästan allt sålt! Förutom en bok, ett par skor, och en låda full med cdskivor. Och före det hade hela bordet varit fullt. Stor vinnst till 6:ornas klassresa! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, hejdå!
 
Kram.
- Malou.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela