tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

I brist på annat.

Publicerad 2012-11-12 20:00:00 i Annat skit.

Namn - Malou.
Vilken färg har dina skor? - Svarta.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Vem håller koll på det? Inte jag.
Vem kysste du senast? - Ingen, hah.
Vem kramade du senast? - Elina, tror jag.
När såg du din bästavän senast? - Idag, båda två. 
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Det gör väl alla människor.
När vaknade du imorse? - Tio i sju. (Ooopsie(;)
Gillar du hästar? - *Älskar. Ja.
Har du ett turnummer? Vilket? - Sju.
Vem hade du velat träffa just nu? - Mina idoler, och mina syskon, systrar rättare sagt.
Föredrar du snus eller rökning? - Asså, jag är tolv år, mon om jag måste välja fredrar jag rökning framför snusning.
Vad heter du i mellannamn? - Emma.
Har du en blogg? - What does it looks like? 
Vilken klass går du i? - Jag går i sjätteklass.
Vart bor du? - Mitt ute i ingenstans.
Vart vill du bo? - I centrun, eller i en by nära mig. 
Vem skrev du senast sms med? - Rose-Marie.
Vem ringde dig senast? - Mamma.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Mig själv. (go warning, ooopsie)
Har du piercingar? Isåfall, vart? - I öronen.
När grät du senast? - Oj, längesen.
Använder du hårspray? - Nej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande.
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja.
Vilken vän vet mest om dig?  Elina och Lisa. Mest Elina.
Vad tittar du först på hos killar? - Ögonen, längden, och håret.
Favoritdryck? - Coola.
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Dricker inte.
Har du några plancher i ditt rum? - På One Direction ;)
Vad ska du göra i sommar? - Det är mer än ett halvår kvar, vet inte.
Hur många har du hånglat med på en kväll? - Inga!
Har du rökt på/knarkat? - Nej.
Hur ofta festar du? - Festar och festar. Går på discon gör jag väl.
Vart vill du resa innan du dör? - Till London, Irland och Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela