tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Hoppas ni inte tröttnar på att jag gör sånt här, men det är kul.

Publicerad 2012-11-12 21:00:00 i Annat skit.

Är du..
Arrogant: Kan man väl inte påstå att jag är.
Osäker: Ibland.
Trött: På mornarna.
Intressant: Beror på hur du menar.
Smart: Ganska så.
Barnslig: Jävligt.
Liten: I ålder, ja.
Lätt: Inte direkt, ganska kanske.
Skoltrött: Inte än babes!
Rolig: Beror på vilken humor man har.
Pratglad: Du skulle bara veta..
Frågvis: Självklart (;
Organiserad: Inte direkt.
Blyg: Lite grann kanske.
Attraktiv: Det vet jag inte.
Vegetarian: Kött in my life! <33
Pålitlig: Det är jag.
Filosofisk: Nja, inte direkt.


Har du..
Förföljelsemani: Vad fan e det?
Tvångstankar: Kan hända, väldigt sällan.
Färgat håret: Japp, en gång (:
Brutit några ben: Nej, glad över det.
Några piercings: Ja, ett i vardera öra.
Egen dator: Nej.
Bra självförtroende: Ja.
Komplex: Över min längd.
Kysst någon: Nej.
Haft sex: Nej.
Tagit nakenbilder: Nej, men det angår inte er.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Nej.
Stulit någonting: Ja.
Gjort något olagligt: Ja.


Vem..
Saknar du: Min farmor, farfar, och morfar.
Vill du döda: Verkligen inte!
Rörde dig sist: Mamma.
Slog du sist: Min bror.
Kramade du senast: Det var då inte Elina, kom jag på nu.
Kysste du senast: Nah, ingen.
Skrev du till sist: Rosis.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Angår inte er.
Vill du bli galet full med: När jag bli äldre, min vänner.
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina systrar, när jag träffade dom sist.
Fick du sms från senast: Rosis!
Ringde dig senast: Mamma.
Ska du gifta dig med: Min blivande man (;
Får dig att skratta: Mina bästisar och vänner + syskon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela