tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

#Dåliga vanor.

Publicerad 2012-11-21 18:37:00 i Happens in my life.

Hej igen alla sötnosar! Kom just på att, fan, jag har inte uppdaterat bloggen! Så nu tänkte jag göra det. Dock har jag inget att skriva om.. Men jag tänkte, varför inte lägga ut ett inlägg om mina dåliga vanor? Så jag vettefan om jag ska göra det eller inte, så jag lär väl göra det eller? Äsch, jag gör det vare sig ni vill eller inte (:
 
#Biter på naglarna.

En extremt dålig vana jag har, vill bara sluta. Det är ju förfan äckligt! Jag vet inte varför jag gör det, det är bara.. äckligt. Jag försöker sluta, och på sistonde har det gått hyfsat bra.
 
#Är alldeles för nyfiken på allt.

Jag måste veta exakt ALLT. Dumt egentligen, för saker som folk inte vill berätta, blir jag alldeles för nyfiken på och tjtar. Vilket leder till att dom blir irriterade på mig. Och när jag inte får veta saker, blir jag förbannad (ibland) så det är ganska dumt att vara nyfiken, men det är liksom inget jag kan hjälpa.
 
#Ritar på händerna.

Japp, hela tiden! Kan inte sluta. Jag måste vara sysselsatt, annars börjar jag, te.x rita på bordet, händerna. Ja, t.o.m papper som kan vara viktiga. En sådan klant är jag. Men jag har problem med koncentrationen, ch då måste jag hålla mig sysselsatt medan jag lyssnar, vilket är ganska dumt om jag har problem med koncentrationen..
 
Var väl lite utav mina dåliga vanor, och jag är ledsen att jag inte uppdaterat på länge. Hejdå!
 
Kram.
- Malou.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela