tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Tjooo

Publicerad 2012-12-03 21:14:00 i Happens in my life.

Tjena! Är sjuk, känns trist. Tydligen skulle vi ha ett prov idag (fast det visste jag redan om.) Men asså, bara för att vi skulle ha prov idag trodde 2 stycken i min klass att jag skolkade för att missa provet. Hur dum får man va? Asså, jag har aldrig skolkat i hela mitt liv (förutom 20 minuter) så varför skulle jag göra det nu lixom? Ahh.. jag förstår mig inte på folk, särskilt inte på dem. Aja, nog med negativt. Eller nej förresten.. VI SKA HA ETT TILL PROV IMORGON! Som jag också kommer missa, för mamma ska låta bli att väcka mig för att jag inte mår nå' bra. Jag har faktiskt fruktansvärd huvudvärk.

Jag är ju en jävligt stor Directioner, som vissa av er kanske vet. Och om ni har hört talas om Mr. X så fattar ni hur upprörd jag är. Hon är ju helt vidrig! Hon skrev att Harry skulle dö idag på Madison Sqaure Garden. Ni ska bara veta hur jag reagerade, jag bad till gud medan jag grät bara för att han skulle klara sig. Jag var upprörd så utta helvette. Men jag börjar tro att det var en lögn, om inte annat. Jag ska kolla twitter extra noga imorgon, så jag vet säkert. Hejdå. <3

Update: Kollade nyss Josh Devines(deras trummare) twitter. Och det hade tydligen gått bra på MSG, så jag antar att Harry är okej (:
 
Kram
- Malou
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-12-04 12:22:04

Haha, bra att han är okej. Synd att du är sjuk. Krya på dig :)

Svar: Ja, verkligen! Tack så mycket Maja :)
Malou Skoglund

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela