tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

OLALA!

Publicerad 2012-12-18 21:16:40 i Happens in my life.

Awkward rubrik. Nej men, tjena! Idag har jag varit på kör. Vi hade språk idag, och på pausen träffade jag min kompis, Amanda. Hon går i 8-A på en annan skola (den som vi har språk på). Hon är jättesnäll!
 
Förresten, igår, så var det EXAKT en vecka kvar till julafton! Jag längtar verkligen, och inte bara för julklapparna. Nej. Jag längtar för att jag får träffa mina systrar (+ bror och föräldrar) och spendera en dag med dem. Dom har ju flyttat hem i från, så det kommer verkligen bli skojs. JAG SKA FÅ KYCKLING PÅ JULBORDET! För er som inte vet så ÄLSKAR jag kyckling. Någon mer än jag som hatar att dom klippt bort den svarta-, blonda- och skäggdockan i Kalle Anka? Usch, fy fan. Ge fan i våra traditioner, säger jag bara! Som tur, spelade vi in Kalle Anka förra julen, så vi har dom där dockorna kvar på den inspelade ^^. Jag slutar på torsdag, fy fan vad jag längtar! Det ska bli så kul att slippa skolan ett tag. På nyårsafton kommer Elina kanske upp till mig, så då (tror jag) kommer hon sova över hos mig :). Det var så länge sedan jag var med henne sist, och så ska vi kanske vara på annandag jul också ^^. Aja, god jul i förskott på er! <3
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela