tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Kristen.. Buddhist.. Muslim..?

Publicerad 2012-12-06 16:15:00 i Happens in my life.

Jag hatar SO i skolan. Vi har börjat med religion i skolan, tråkigaste man kan göra i skolan, duh. Men jag har en bra partner att jobba med i alla fall, han heter Magnus och är fanimej en jättebra partner, delvis för att han är ett smarthuvud och delvis för att han är rolig att jobba med. Jag och Magnus har då bestämt oss för att jobba med Buddhismen och Islam. Vi har ännu inte kommit så långt sen vi började idag. Jag och Magnus har delat upp arbetet, så, han jobbar med Islam och jag jobbar med Buddhismen. Visste ni att Buddha från början hette Siddhartha Gautama? Det fick jag reda på idag, ett ganska ovanligt namn i sig, faktiskt. Hej!
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Postat av: Paprika

Publicerad 2012-12-07 19:45:52

Jag jobbade med religion förut. Det var ganska kul förutom att jag, som i alla ämnen, sög!!!!!! Du är nog bättre på det, Smartis :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela