tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Julavslutning imorn!

Publicerad 2012-12-19 20:37:58 i Happens in my life.

JAG SLUTAR SKOLAN IMORGON! Fyfaan vad nice! Vi kommer se på film typ halva dagen, så det kommer äga! Vi ska se på Tusen gånger starkare. Åh den filmen är typ ASBRA! Så det kommer bli kul. Dessutom kommer jag få betyg för första gången. Jippie! Jag hoppas på att dom kommer bli bra. Det ända jag vet är att jag har C i melodispel på piano i musik. Så det ska bli kul att få veta vad jag kommer få i dom andra ämnena. Jag kommer säkert få E i matte, för det suger jag verkligen på. Aja, jag skriver mer imorgon, hejdå och ha ett trevligt jullov allihopa!
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela