tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

FÖRLÅT!

Publicerad 2012-12-01 22:30:50 i Happens in my life.

Förlåt för min dåliga uppdatering, ska försöka få upp min uppdatering, men jag har haft så mycket läxor och sånt, det suger, så jag hinner inte med datorn.. Hoppas ni inte är för besvikna med min sugiga uppdatering. <3


BTW. Idag har jag varit med bästaste Elina och lite med Magnus! Vi hade as kul, och Elina dampade på Rosis, så dom är kind of ovänner. Men annars så har vi haft en jävligt kul dag och vi har fått snö i nacken och snödush! As najs! ;)

Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela