tyypmylife.blogg.se

Jag heter Malou, 13 år. Jag äskar katter och hundar. Har massor av djur. Sex katter, varav fyra är kattungar. Säkert 30 höns och tre ankor. Två undulater. :D DJURÄLSKARE ALERT!

Det suger att vara sjuk, inte sant?

Publicerad 2012-12-08 18:00:00 i Happens in my life.

Fan vad det suger att vara sjuk. När jag vaknade imorse var jag alldeles snustorr i halsen+ att det gjorde ont och sved. Senare på dagen (vilket betyder typ en halvtimme efter) fick jag världens spräng huvudvärk. Jag kunde inte ens äta! Dricka, det kunde jag, men bara kallt vatten och kall nyponsoppa. Jag testade varmt vatten och jag höll på att spy efter fjärde klunken. Fy tusan vad äckligt det var! Jag tog sedan huvudvärks tablett så att min huvudvärk skulle gå ner, vilket den inte gjorde! Jag hade ont i huvudet i mer än en timme innan det började lätta, men bara lite grann, men när den började verka lite så kunde jag i alla fall kunna äta och drick julmust + äta lite chips. Jag har fortfarande ont i huvudet. Ja, jag kommer inte kunna gå på Lucia med kören imorgon, det är ett som är säkert. Jag kommer kanske inte kunna gå till skolan på måndag, fan.. Jaja, jag hoppas på att jag kommer tillfriskna. Chiao!
 
Kram
- Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela